otel dekorasyon

başa dön
11 ŞUBAT
2073 defa Okundu

360 derece deneyim tasarımı

360 derece deneyim tasarımı

I-AM, Allianz Türkiye’nin Dijital Dönu¨şu¨m Programı kapsamında servis deneyimi, dijital arayüz tasarımı ve fiziksel mekan konseptiyle beraber 360 derece deneyim tasarımını gerçekleştirdi.

Projenin ilk aşamasında acente çalışanlarının sigortacılık işlemlerini gerçekleştirdiği ve takip ettiği uygulama arayüzlerinin kullanıcı odaklı olarak yenilenmesi çalışması yapılırken; ikinci aşamada dijitalleşmenin acente iç mekanlarına da entegre edilmesi amacıyla model acente iç mimari konsepti oluşturuldu.

Ev Konforunda Dijital Acente Deneyimi

Türkiye sigorta sektöründe dört binden fazla acenteyle lider konumda bulunan Allianz Türkiye’nin yeni sigorta merkezi, ziyaretçilerin kendilerini evlerinde hissedebilecekleri gibi konforlu ve pratik hizmet vermeye uygun şekilde olarak tasarlandı. Bekleme alanları, toplantı ve yönetici alanlarında da hem müşterilerin hem çalışanların konforu göz önüne alındı.

Allianz Türkiye’nin marka kimliğini yansıtan mavi renk paletini farklı tonlarla genişleten ve yeniden tanımlayan I-AM, sigorta merkezinin tasarımında kullandığı yeni mavi tonlarına gri, antrasit, sarı renkleri ekleyerek ve ahşap malzemeler kullanarak yeni tonlara sıcak bir hava verdi.

I-AM’in Allianz Türkiye sigorta merkezleri için belirlenen yeni tasarımı ülke çapındaki acentelerde uygulanmaya devam edecek.