Yatırımcı Ramazan Kara, turizm sektörüne attığı ilk adımla başarıyı yakaladı...
1971 yılına tarihlenen ve baba Hüseyin Kara tarafından başlatılan ticari oluşum, yıllar içerisinde otomotiv başta olmak üzere farklı sektörel deneyimlerle gelişir ve büyür. Hüseyin Kara’nın oğlu olan Ramazan Kara, ticari etik başta olmak üzere, doğrudan ayrılmamayı benimseyen bir misyonla turizm sektörüne 2014 yılında girer. İmkansızı başararak daha ilk sezondan %98 müşteri memnuniyeti yaratan Mary Palace Resort’un hem yatırımcısı hem de işletmecisi olur.
Konuk kitlesi olarak Avrupa’yı hedefleyen Ramazan Kara, tesis adını hem Meryem Ana’dan hem de annesinin ve kızının ismi olan Meryem’den ilham alarak oluşturur. Daha ilk andan konukları beklentilerinden öte bir konseptle karşılamak için saray kurgusu ile ön plana çıkmayı hedefler. Tesisin bölge bandının ikinci sırasında konumlanmasına rağmen, bütçeden kısmayarak planlanan projeyi birebir uygular. Kullanılan renkler ve konsept konusunda hemen hemen tüm kararları kendisi veren Ramazan Kara, proje süresince mimari ve iç mimari ekiple oldukça uyumlu bir süreci tamamlar. Ortaya da bölge tesisleri arasında konsept farkıyla sıyrılan ve farkındalık yaratan Mary Palace Resort’u Türk Turizmi’ne artı bir değer olarak katar...
Tamamen pozitif insan algısı odaklı iş hayatında personel memnuniyetini en üst seviyede tutan yatırımcı, önümüzdeki yıllarda da Mary Palace Hoteller zinciri olarak anılmayı hedefler...