EKONOMİYE GÜVENDİ; PARKE ÜRETİMİNİ İKİ KATINA ÇIKARDI
Ulusal ve uluslararası pazarlarda mobilya, dekorasyon ve inşaat sektörlerine; MDF, MDF-LAM, panel, profil, parke ve kapı üretimiyle 5 kıtada 60’tan fazla ülkede faaliyet gösteren AGT, kapasite artışı için yatırımlarına hız verdi.
Geçtiğimiz günlerde devreye aldığı emprenye ve ikinci parke hattı yatırımları ile yıllık parke üretim hacmini 25 milyon m2’ye ulaştıran AGT böylece üretim kapitesini yaklaşık iki katına çıkarmış olacak.
Yapı bileşenleri sektörünün önemli temsilcilerinden AGT, ülke ekonomisine duyduğu güvenle yatırımlarına hız kesmeden devam ediyor. İkinci parke hattıyla birlikte, parke üretimini iki katına çıkaran firma ayda yaklaşık 2 milyon m2 parke üretecek.
Türkiye’deki parke üretiminine hızlı giriş yapan AGT, gerek yurtiçinde, gerekse yurtdışında başta Doğu Avrupa-Balkanlar, İran ve Ortadoğu ülkeleri olmak üzere parke ihracatı gerçekleştiriyor. Natura serisi ile 16 renk, Natura Line ve Plus serileri ile ise 8 renkte üretim gerçekleştiriyor.
AGT Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Grup Başkanı Şirzat Subaşı konuyla ilgili yaptığı açıklamada “2015 yılında 500 milyon TL ile elde ettiğimiz %45’lik büyüme oranının 2016 yılı ilk 6 ay sonunda da sürdüğünü görmekteyiz. 2015 yılında gerçekleştirdiğimiz büyüme ile sektörümüzde öncü olduk. İhracatta elde ettiğimiz başarılarla farkımızı ortaya koyduk. Bu sağlıklı büyüme ile beraber kapasite artışı için yatırımlarımıza hız vermiş ve 2016 içinde devreye aldığımız makine ve ikinci parkı hattı yatırımları ile yıllık parke üretim hacmimizi yıllık 25 milyon m2’ye ulaştırmış durumdayız. Ülkemizin hedefleri; bizim hedeflerimiz demek. Biz AGT olarak ülkemizin gücüne inanıyoruz; bundan sonra da şirket olarak üzerimize düşen görevleri fazlasıyla yapmaya devam edeceğiz. Kapasite artışımızın yanı sıra pazara sunduğumuzu yenilikçi ürünümüz AGT Power Gloss ile de pazardaki konumumuzu güçlendirmeyi hedefliyoruz” diye konuştu.
AGT Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Grup Başkanı Şirzat Subaşı